Tequtil Ce (Actividad Uno) Conjuga los siguientes verbos utilizando las partículas /xi/ y /ma/
Tequitl Ome (Actividad Dos): Con los mismos verbos en el primer ejercicio, has dos oraciones usando las partículas /xi/ y /ma/
Tequitl Eyi (Actividad Tres): Escucha esta redacción sobre la preparación de la comida, y después responde las preguntas
ChiltlacualliAchtohui ticmanazceh atl pan ce chachapalli. Noque totoniya ticpahpacazceh huan tictehtequizceh piyonacatl. Teipan tictemazceh pan chachapalli huan tictemilizceh achi iztatl ma ica moloni. Ticyolquixtizceh chilli huan ticmolonizceh pan ceyoc pilchachapaltzin yaz chilli anchoh, chilli huahiyoh huan huacchilli. Quemman eltocca nochi, tictemilizceh ce quezqui tomatl. Naman iucci piyo huan chilli. Nouhquiya ticcualtlalizceh arroz.
Achtohui moyectiz huan ticpahpacazceh. Quemman eltocca, mocacatzoz ica ceboiz. Teipan tictequilizceh tomatlahuatzantli, iztatl huan achiyoc atl tlen ica iucciz. Tictemohuizceh chilli huan tichuatzanizceh. Quemman titlamizceh tichuatzaniah, tictecazceh pan chachapalli campa eltoc piyonacatl. Tictemilizceh iztatl huan tlacualpahmeh: cominaz, calavoz, pimientah, ahoz huan ticmachiltiyazceh tlan cualtitocca. Teipan titlacuazceh.
Tequitl Nahui (Actividad Cuatro): Escucha esta redacción sobre la comida en una comunidad indígena, y después responde las preguntas
AudioPan cequin pilaltepetzitzin axcanah nochi oncah tlamantli tlen motequihuia pan calli. Ticpohuazceh ce tlanehnehuilli tlen pilaltepetzin tlen Tecomate. Pan ne pilaltepetzin tiquihtozceh axcanah oncah campa monamaca tlacualli, ni pampa nochi macehualmeh tlacualchihuah zan ininchan. Inihhuantin axcanah quinequih huan axcanah quiamatih zan quicohuazceh tlacualli campa quinamacah. Nouhquiya inihhuantin axcanah quichihchihuah tlacualli tlen altepetl huan axcanah mocua maz cuatlacquetl.